Termeni si conditii

Prezentul regulament reprezinta termenii si conditiile de utilizare ale site-ului hotmama.ro. Orice comanda plasata pe acest site trebuie sa fie de acord cu prezentul Regulament. Orice comanda va fi realizata in conformitate cu acest Regulament si cu legislatia aplicabila in vigoare.

Regulamentul magazinului hotmama.ro

I Introducere

1. L&S Global Consult  SRL cu sediul in Voluntari, Ilfov, Romania faciliteaza achizitionarea de marfuri cu ajutorul retelei electronice (Internet) – de la adresa: www.HOTMAMA.RO („MAGAZIN”). Administratorul datelor personale ale clientilor Magazinului este societatea L&S Global Consult cu sediul in Voluntari, adresa: Str Erou Iancu Nicolae 103/E4.

2. Prezentul Regulament se adreseaza tuturor utilizatorilor magazinului si stabileste principiile de efectuare a inregistrarilor si de utilizare a contului de client, principiile de rezervare pe cale electronica a marfurilor disponibile in magazin, de plasare a comenzilor pe site-ul hotmama.ro precum si principiul incheierii contractelor de vanzare a marfurilor.

3. Acest regulament poate fi accesat de catre orice utilizator al magazinului, in orice moment, accesand linkul „Termeni si Conditii” aflat pe pagina de web a magazinului.  Acesta se va afla la adresa www.hotmama.ro/termeni-si-conditii

4. Informaţiile despre marfurile din magazin – printre descrieri, preturi – constituie o invitaţie la incheierea de contracte de vanzare in sensul legilor in vigoare, conform conditiilor din documentul Termeni si Conditii.

5. Marfurile din magazin sunt prezentate in mod amanuntit. Pe pagina de web se afla informatii detaliate despre proprietaţile marfii, pretul acesteia, materialul din care este marfa este realizata etc.

6. Fotografiile şi prezentarile produselor oferite au drept scop prezentarea acelor modele de marfuri concret indicate de acestea.

II Regulile de utilizare a magazinului şi de ȋncheiere de contracte de vanzare a marfurilor

1. L&S Global Consult faciliteaza incheierea de contracte de vanzare a marfurilor prin intermediul internetului si presteaza o serie de servicii, prevazute in tegulamentul de fata.

2. Contractul de vanzare a marfurilor se incheie intre utilizatorul magazinului („CLIENT”), şi L&S Global Consult cu sediul in Voluntari, Ilfov.

4. Conditia inceperii utilizarii magazinului este cunoasterea acestui Regulament şi acceptarea sa.

5. Informatiile furnizate de catre client in timpul plasarii comenzii trebuie sa fie reale, actuale si exacte. L&S Global Consult isi rezerva dreptul de a refuza realizarea comenzii, in cazul in care datele furnizate nu sunt suficient de exacte si fac imposibila realizarea comenzii, mai exact, nu permit predarea corespunzatoare a produselor. Inainte de a refuza realizarea comenzii L&S Global Consult va incerca sa il contacteze pe Client pentru a stabili ce date sunt necesare pentru a face posibila realizarea acesteia.

6. Magazinul ia toate masurile tehnice si administrative posibile si impuse de anumite norme juridice, menite a proteja datele personale ale Clienţilor şi mai ales de a preveni obtinerea si modificarea de catre persoane neautorizate a datelor personale furnizate in timpul inregistrarii.

7. Clientul care a utilizat Magazinul are obligatiile:

a)         de a nu furniza si transmite informatii interzise prin lege;

b)        de a utiliza magazinul intr-un mod care sa nu perturbe functionarea acestuia;

 c)        de a nu difuza si de a nu plasa in cadrul magazinului informatii comerciale incorecte;

d)        de a utiliza magazinul intr-un mod care sa nu creeze inconveniente pentru alti clienti si pentru Administratorul Magazinului;

e)         de a folosi informatiile amplasate in paginile magazinului doar in scop personal.

III Incheierea contractelor de vanzare:

1. Magazinul faciliteaza plasarea comenzilor de Marfa dupa cum urmeaza:

a)         pe pagina web a Magazinului (on-line), urmand procedura de plasare a comenzilor,

b)        telefonic, prin contact cu infolinia Magazinului la numarul de telefon afisat pe website in sectiunea Contact

c)         prin e-mail, transmiţand comanda cu Marfurile alese pe adresa: crm@hotmama.ro

2. Magazinul primeşte comenzile plasate on-line pe parcursul intregii zile, in toate zilele saptamanii. Comenzile plasate prin telefon sau prin poşta electronica sunt primite in zilele lucratoare intre orele 9.00 – 18.00. Comenzile plasate in zilele libere sau de sarbatori vor fiprelucrate in decurs de doua zile lucratoare de la data plasarii comenzii

3. Clientul poate plasa o comanda fara a fi nevoie de a-şi inregistra permanent datele personale in baza de date a Magazinului (aşa numitele cumparaturi fara inregistrare).

4. Condiţia plasarii comenzii o constituie completarea in formular a tuturor datelor cerute, necesare pentru expediere şi pentru generarea din sistem a facturii fiscale sau bonului fiscal.

5. Pentru a plasa o comanda se aleg Marfurile din Magazin, mai ales in ceea ce priveşte cantitatea, culoare, marimea, dupa care se trece la “Coş” şi continua procedura de plasare a comenzii selectandu-se diferitele opţiuni.

6. Pana la momentul confirmarii selectarii Marfurilor cu tasta „Trimite comanda” Clientul are posibilitatea de a efectua modificari referitoare la Marfa din comanda, precum şi la datele pentru livrare şi de facturare. Confirmarea de catre Client a comenzii prin tasta „Comanda şi plateşte” este echivalenta cu acceptarea obligaţiei de a face plata preţului Marfurilor şi a costurilor de livrare, lucru despre care Clientul este informat direct, inainte de confirmarea comenzii.

7. Confirmarea de catre Client a comenzii conform pct. 6 de mai sus constituie oferta transmisa de Client catre L&S Global Consult, de a incheia contractul de vanzare, conform conţinutului comenzii şi prezentului Regulament.

8. In momentul plasarii comenzii conform pct. 6 de mai sus, Clientul primeşte la adresa de e-mail indicata un mesaj referitor la comanda plasata: cantitaţile de Marfuri comandate, valoarea comenzii, tipul de livrare şi de plata ales, timpul de livrare a comenzii precum şi datele de contact ale Clientului, Magazinului, informaţii despre modul de depunere a reclamaţiei in privinţa Marfurilor precum şi despre dreptul Clientului de a se retrage din contractul de vanzare. Procedura aceasta reprezinta şi o confirmare a primirii de catre Magazin a ofertei de achiziţie din partea Clientului.

9. Magazinul transmite confirmarea acceptului sau refuzul de a accepta comanda Clientului, transmisa prin e-mail sau telefonic (Confirmarea realizarii şi livrarii comenzii) la adresa de e-mail indicata de acesta. Dupa primirea confirmarii de mai sus se ajunge la incheierea intre Client şi L&S Global Consult a contractului de vanzare a Marfurilor comandate de Client.

10. Contractul de vanzare se incheie in limba romana, avand conţinutul prezentulului Regulament completat cucomanda plasata de Client.

11. Fara atingerea dreptului Clientului de se retrage din contract, conform legislaţiei in vigoare, Clientul poate renunţa la comanda inainte de a primi de la Magazin confirmarea ofertei de achiziţie, adica inainte de a primi mailul care confirm acceptarea comenzii spre realizare, despre care se vorbeste la pct. 9 de mai sus. In aceasta privinţa Clientul trebuie sa contacteze urgent legatura cu Magazinul – este posibil prin telefon, cu confirmare prin e-mail.

12. In cazul alegerii de catre Client a altei forme de plata deca “ramburs” Magazinul işi rezerva dreptul de a refuza realizarea comenzii in cadrul contractului de vanzare, in cazul cand: (i) datele de contact ale Cumparatorului sunt atat de neclare, incat fac imposibila livrarea marfii, (ii) tranzacţia nu a fost autorizata in sistemul de plaţi electronice sau (iii) plata pentru comanda nu a fost efectuata in termen de 2 zile lucratoare de la data plasarii comenzii.

IV LIVRAREA ŞI RECEPTIONAREA MARFURILOR

1. Marfurile sunt livrate la adresa indicata de catre Client in comanda. Termenul estimativ pentru livrarea Marfurilor este stabilit in rezumatul comenzii, inainte de confirmarea de catre Client a plasarii comenzii prin tasta "Trimite comanda”.

2. Timpul prevazut pentru livrarea la Client prin livrarea prin curier, este de 2 zile lucratoare din ziua urmatoare trimiterii coletului. Termenul integral, maxim, de realizare a comenzii nu ar trebui sa depaseasca 5 zile lucratoare si in niciun caz nu va depasi 20 zile de la data incheierii contractului de vanzare. Inceperea realizarii comenzii poate fi intarziata pana la momentul inregistrarii in contul bancar al magazinului al pretului vanzarii (si eventualelor costuri cu livrarea), in cazul alegerii de catre Client al formei de plata in avans prin internet (adica prin serviciul de plata online sau printr-un transfer on-line obisnuit).

3. Marfurile sunt livrate la adresa indicata de pe teritoriul Romaniei de catre firma de expediţie Fan Courier, sau, in functie de adresa livrarii, prin serviciul de curierat espress al Postei Romane. Taxele pentru livrarea produselor se indica in procesul de plasare a comenzii. Magazinul faciliteaza si preluarea marfurilor in magazine staţionare, indicate la pct. 6 si urmatoarele.

4. Toate trimiterile sunt asigurate de firma de curierat Fan Courier sau prin serviciul express al Postei Romane.

5. Transportul tuturor comenzilor/ contractelor incheiate este asigurat de catre magazin, gratuit. La fiecare produs expediat se ataseaza dovada achizitionarii (bon fiscal sau factura fiscala) precum si un formular de inlocuire/returnare a marfii.

V Preturi si metode de plata

1. Informaţia despre pretul de achizitie al marfii de pe pagina de web a magazinului este obligatorie din momentul primirii de catre Client a unui e-mail de confirmare a acceptarii comenzii plasate de acesta, pentru achiziţia Marfurilor selectate, conform pct. II par. 9. Respectivul pret nu mai sufera modificari, indiferent de modificarile de pret din Magazin care mai pot avea loc dupa confirmarea comenzii prin mail.

2.. Preturile produselor din magazine sunt date in lei si contin toate componentele pretului, inclusiv TVA, taxe vamale si impozite.

3. Clientul va achita pretul Produselor comandate si cheltuielile de expeditie, dupa cum doreste:

a)         “prin ramburs”, achitand firmei de curierat la livrare

b)        prin sistemul de plata electronica

4. L&S Global Consult isi rezerva dreptul de a modifica pretul marfurilor aflate in Magazin, de a introduce in vanzare marfuri noi, de a desfasura sau de a revoca actiuni de promovare pe pagina de web a Magazinului, de a introduce pe aceasta modificari conforme cu prevederile legislatiei in vigoare, cu conditia ca aceste modificari sa nu incalce drepturile persoanelor care au incheiat contracte de vanzare a Marfurilor oferite de Magazin inainte de efectuarea respectivelor modificari, sau a drepturilor persoanelor autorizate sa utilizeze o anume promotie, conform principiilor acesteia, pe perioada desfasurarii sale.

VI. Reclamatii referitoare la marfuri

1. Produsele oferite prin magazin sunt noi si originale. L&S Global Consult raspunde pentru defectele fizice sau juridice ale Marfurilor pe baza legislatiei in vigoare. De asemenea  L&S Global Consult respecta garantia legala pentru conformitatea produselor.

2. L&S Global Consult va lua masuri pentru a asigura pe deplin functionarea corecta a Magazinului, in domeniile indicate de cunostintele tehnice actuale si se obliga sa inlature intr-un termen rezonabil toate neajunsurile semnalizate de catre Clienţi.

4. Orice lucru cumparat in Magazin poate fi obiectul unei reclamaţii, cu respectarea termenilor si conditiilor de reclamaţie stabilite prin lege, daca prezinta defecte ce constituie neconformitati cu contractul de vanzare incheiat.

5. Reclamatiile se pot trimite prin poşsa, returnand marfa impreuna cu descrierea in scris a defectului sau cu un formular de reclamatie descarcat de pe pagina Magazinului si cu dovada achiziţionarii, prin scrisoare recomandata sau alta alta forma de transmitere, la adresa: Str Erou Iancu Nicolae, nr 103. E4, Voluntari, Ilfov, Romania, adaugand: „Reclamatie magazin online HOTMAMA.RO”. Clientul va fi informat despre modul de rezolvarea a reclamatiei in termen de 14 zile, calculate din ziua urmatoare primirii de catre Magazin a trimiterii cu marfa reclamata.

6. Clientul are dreptul la urmatoarele pretentii, conform legislatiei in vigoare:

a)         sa ceara sa renunţe la Contract sau sa ceara reducerea pretului Marfii, daca Vanzatorul nu inlocuieste de urgenta si fara mari inconveniente pentru Cumparator, marfa defecta sau nu inlatura defectul, ori

b)        Sa ceara inlocuirea Marfii cu o alta fara defecte sau inlaturarea defectelor.

7. In cazul in care reclamaţia nu este admisa, Marfa va fi returnata impreuna cu un raport referitor la nejustificarea reclamatiei.

8. In cazul in care se constata de catre Client deteriorarea Marfii in timpul transportului se recomanda ca el sa intocmeasca in prezenta curierului un proces verbal de daune.

VII RETURURILE DE MARFA – RETRAGEREA DIN CONTRACTUL DE VANZARE

1. Clientul – consumator, asa cum este definit conform normelor in vigoare, are dreptul de a se retrage din contractul de vanzare fara a indica motivul, pe baza dispozitiilor legale si a principiilor de mai jos.

2. Termenul de retragere din contractul de vanzare a Marfurilor expira dupa implinirea a 14 zile de la data cand Clientul a intrat in posesia marfurilor sau cand o a treia persoana, alta decat transportatorul, indicata de catre Client, a intrat in posesia Marfurilor.

3. Pentru a-si exercita dreptul de retragere din contract Clientul trebuie sa aduca la cunoştinta Magazinului decizia sa de renuntare, printr-o declaratie clara (de ex. O scrisoare expediata prin poşta, fax sau e-mail) transmisa pe adresa: Str Erou Iancu Nicolae, nr 103. E4, Voluntari, Ilfov, Romania cu mentiunea "Hotmama.ro - Retur".

4. Clientii pot folosi modelul de formular de retragere din contract care vi se pune la dispozitie prin e-mail imediat dupa confirmarea comenzii si care exista si pe website, dar acest lucru nu este obligatoriu. Clientii pot, de asemenea, sa completeze şi sa trimita scanat formularul sau orice alte pretentii prin e-mail, la adresa: contact@totmama.ro. Daca un Client foloseste aceasta modalitate, Magazinul ii va trimite de urgenta confirmarea primirii informatiei despre retragerea din contract pe un suport de informatii durabil (de ex. prin posta electronica).

5. Pentru a respecta termenul de retragere din contract este suficient ca Clientul sa trimita informatiile referitoare la exercitarea dreptului de retragere inainte de implinirea termenului de renuntare.

6. Clientul trimite marfurile care fac obiectul retragerii din contract la urmatoarea adresa poştala: Str Erou Iancu Nicolae, nr 103. E4, Voluntari, Ilfov, Romania cu mentiunea "Hotmama.ro - Retur" de indata, sau, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data cand a informat Magazinul despre retragerea din prezentul contract. Termenul se considera a fi respectat daca Clientul returneaza obiectul inainte de implinirea termenului de 14 zile.

7. Clientul suporta costurile directe de returnare a marfurilor.

8. In cazul retragerii din contract Magazinul va returna Clienţilor sumele incasate, inclusiv costurile de livrare a produselor (cu exceptia celor cheltuielilor suplimentare rezultate din faptul ca a fost ales de Client un alt mod de livrare decat cel standard, oferit de Magazin), de indata, sau nu mai tarziu de 14 zile de la data cand Magazinul a fost informat despre decizia Clientului de a-si exercita dreptul de renuntare la contract.

9. Returnarea sumelor achitate de Client se face in acelaşi mod cu cel ales de Client la tranzacţia initiala, daca Clientul nu si-a exprimat acordul pentru alte solutii; in niciun caz, Clientul nu suporta taxele legate de acest retur. Magazinul poate amana returnarea platii pana la momentul primirii produsului sau pana la momentul livrarii la Magazin a dovezii ca acesta a fost expediat inapoi, in funcţie de care din cele 2 fapte se petrece primul.

10. Clienţii raspund doar pentru reducerea valorii Marfurilor returnate, rezultate din utilizarea acestora in alt mod decat cel necesar pentru a constata caracterul, trasaturile şi funcţionarea produsului.

VIII Informatii referitoare la serviciile prestate on-line

1. Magazinul presteaza pentru Clienti urmatoarele servicii, pe cale electronica:

a)         Facilitarea incheierii on-line a contractelor de vanzare din Magazin, conform prezentului Regulament,

b)        Facilitarea deschiderii de conturi ale Clientilor in Magazin,

c)         Transmiterea informatiei comerciale comandate, referitoare la marfuri.

2. Clientul are dreptul de a se retrage din contractul de vanzare a marfurilor conform normelor juridice aplicabile şi in baza principiilor stabilite de prezentul Regulament. In plus, Clientul are dreptul, in orice moment, de a cere incetarea de catre Magazin a prestarii serviciilor menţionate la pct 1spct b) şi c) de mai sus.

3. Conditiile tehnice de prestare de catre Magazin, pe cale electronica, a serviciilor, sunt urmatoarele:

a)         acces la Internet,

b)        folosirea unui browser care face posibilia editare unor documente hypertext

(Internet Explorer, Opera, Chrome, FireFox< Chrome sau altele asemanatoare),

c)         Detinerea unui cont de posta electronica.

4. Reclamatiile privitoare la serviciile prestate de Magazin pe cale electronica pot fi transmise la adresa de e-mail a Biroului de Customer Service a Magazinului contact@totmama.ro sau telefonic, la numerele de telefon afisate pe website. Reclamatia Clientului trebuie sa contina denumirea beneficiarului si o scurta descriere a procesului reclamat. Magazinul se va stradui ca reclamatiile depuse sa fie examinate in cel mai scurt timp cu putinta, totusi, nu mai tarziu de 14 zile de la data primirii reclamatiei de catre Magazin. Despre modul in care a fost soluţionata reclamatia Clientul va fi anuntat pe calea aleasa de Client, telefonic sau ca informatie transmisa pe e-mail la adresa indicata de acesta.

    L&S Global Consult aduce la cunoştinta ca in functie de setarile browserului Clientului poate introduce in sistemul informatic al Clientului fisiere cookies, ce nu sunt o componenta a continutului serviciilor prestate de catre Magazin dar care ar putea permite identificarea ulterioara a Clientului ce intra pe pagina de web a Magazinului si sunt utilizate de Magazin pentru a inlesni Clientului utilizarea Magazinului, ca si pentru monitorizarea de catre Magazin a navigarilor Clientului pe pagina de web. Clientul poate renunta in orice moment la posibilitatea ca Magazinul sa utilizeze cookies, prin anumite setari ale browserului sau.

IX Alte prevederi

1. Continutul si design-ul Hotmama.ro, inclusiv look&feel-ul acestuia si bazele de date accesibile prin intermediul sau, sunt proprietatea Hotmama.ro si sunt protejate prin legislatia in vigoare cu privire la drepturile de autor si drepturile conexe. In cazul informatiilor si continutului postat de terte parti pe site-ul Hotmama.ro, dreptul de autor si responsabilitatea asupra acestora apartin in totalitate celor care au publicat acea informatie.

2. Puteti copia si printa continutul Hotmama.ro doar pentru folosinta dumneavoastra personala, in scopuri necomerciale.

3. Este interzisa orice utilizare a continutului Hotmama.ro in alte scopuri decat cele permise expres de prezentul document sau de legislatia in vigoare. Cererile de utilizare a continutului in alte scopuri decat cele permise expres de prezentul document pot fi trimise la adresa de email

In conditiile in care considerati ca un anumit continut aflat pe site-ul Hotmama.ro incalca drepturile dvs. de proprietate intelectuala, dreptul la viata privata, la publicitate sau alte drepturi personale, sunteti rugat sa trimiteti un e-mail la contact at Hotmama.ro cu drepturile incalcate pentru a permite administratorilor Hotmama.ro sa actioneze in conformitate cu dispozitiile legale.

4. Forta majora. Hotmama.ro, partenerii sau utilizatorii sai nu pot fi facuti responsabili pentru nici o intarziere sau eroare in executarea obligatiilor contractuale sau in continutul furnizat pe site-ul hotmama.ro, rezultand direct sau indirect din cauze care nu depind de vointa Hotmama.ro. Aceasta exonerare include, dar nu se limiteaza la: erorile de functionare al echipamentului tehnic de la Hotmama.ro, lipsa functionarii conexiunii la internet, lipsa functionarii conexiunilor de telefon, virusii informatici, accesul neautorizat in sistemele Hotmama.ro, erorile de operare, greva etc. Prezentul regulament reprezinta termenii si conditiile de utilizare ale site-ului hotmama.ro. Orice comanda plasata pe acest site trebuie sa fie de acord cu prezentul Regulament. Orice comanda si va fi realizata in conformitate cu acest Regulament si cu legislatia aplicabila in vigoare.

Alti termeni si conditii privind utilizarea tehnicilor de marketing

• Cu scopul de a profila, monitoriza si a trimite comunicari si oferte personalizate, folosim Retargeting.bz (Adresa: Str. Vasile Lascar, Nr. 178, Sector 2, Bucuresti, Cod Unic de Inregistrare (CUI): RO34270947, Nr. Inreg. Registrul Comertului: J40/3525/23.03.2015, E-mail: info@retargeting.biz, Numar de telefon: +40-727-383-165), un soft de marketing automatizat, dedicat magazinelor online.

• Aceste activitati nu au niciun efect legal sau alt efect semnificativ similar asupra utilizatorilor. Singura consecinta a folosiri aceasta profilare este pentru ca utilizatorii sa primeasca reduceri si oferte personalizate de marketing. Utilizatorul poate opta sa nu mai fie profilat sau sa mai primeasca comunicari comericiale, fara niciun efect, altul in afara de a primi aceste reduceri sau oferte personalizate de marketing.

• Cu scopul de prelucrare, monitorizare a activitatilor (profilare) si interactiune cu site-ul, Retargeting.biz trebuie sa colecteze in mod automat si sa stocheze urmatoare date cu caracter personal: e-mail, numar de telefon, nume, prenume, sex, data nasterii, oraș, județ

adresa IP (inclusiv posibila locație), browser, order ID, cod de reducere, valoare reducere, cost transport, valoare totala comanda, pret individual produse comandate, variatii de produs, produse, device, OS, IP location, timestamps legate de vizitarea paginii, vizitare pagina, vizitare categorie, vizitare brand, click pe poza, mouse over cart, mouse over price, scroll up, scroll down, add to cart, remove from cart, selectare variatie, add to wishlist, comentariu, Like pe Facebook, vizitat pagina de ajutor.

• Categoriile de persoane vizate sunt vizitatori, utilizatori înregistrați sau clienți ai site-ului, după caz, în funcție de serviciul ales. Datele vizitatorilor vor fi stocate timp de 2 luni, iar cele ale utilizatorilor inregistrati sau clientilor timp de 3 ani.

• Pentru a-si presta serviciile, Retargeting.biz foloseste imputerniciti terti (subcontractori) din EEA si SUA (numai pentru notificarile push), iar transferul de date cu caracter personal este facut in temeiul Scutului de Confidențialitate UE-SUA,: datele sunt retinute/stocate pe durata contractului dintre cele doua parti.

• Cookie-uri: acest site trebuie sa foloseasca cookie-uri first party si va da acces lui Retargeting.biz la aceste informatii. Acest cookie este plasat de acest site si, prin urmare, poate fi folosit doar in legatura cu acest site. In consecinta, o legatura intre monitorizarea interna a utilizatorilor acestul site si monitorizarea pe alte site-uri nu este tehnic posibila prin acest cookie.

• Pentru a te dezabona de la comunicarile trimise de Retargeting.biz trimite un e-mail la adresa sunt@hotmama.ro (te rugam sa introduci aici adresa de e-mail de contact pentru magazinul tau online).